Aktualności

Google AdWords zmienia nazwę na Google Ads

Najważniejsze narzędzie internetowej reklamy, czyli Google AdWords zmieniło nazwę na Google Ads. Jakie inne ruchy kryją się za tą zmianą i co mogą oznaczać dla pozycjonerów? Firma z Kalifornii na szczęście nie wymyśla koła na nowo, stawiając na stały rozwój znanych...

Dobra oferta pozycjonowania – jak ją przygotować?

Jak powinien przebiegać proces między zleceniodawcą, a firmą mającą wypozycjonować stronę? Najważniejsze kwestie odbywają się podczas spotkań. Dobra oferta pozycjonowania może powstać tylko wtedy gdy obie strony dojdą do porozumienia. Wybranie odpowiedniego celu i...

RODO – na czym właściwie polega

Nowa ustawa dotycząca danych osobowych to krok w stronę zwiększenia naszego bezpieczeństwa w sieci. Dzięki RODO każdy kto wchodzi na stronę gromadzącą dane o użytkowniku będzie o tym poinformowany. Bez zatwierdzenia warunków działania strony nie będzie można z niej...

Google Duplex – czym jest i co może wnieść do biznesu

Twórcy nowych technologii skupiają się obecnie na opracowywaniu sztucznej inteligencji. Oczywiście jednym z liderów dążących do przełomu w tej dziedzinie jest Google. Pokaz ich Google Duplex udowadnia, że niedługo możemy wykręcić numer telefonu, a po drugiej stronie...

Mapa strony internetowej – ważny element pozycjonowania

Dbając o dobre indeksowanie w wyszukiwarce Google należy maksymalnie ułatwić korzystanie z naszej strony użytkownikom. To samo tyczy się też botów, które będą ją skanować w poszukiwaniu „drogowskazów”. Właśnie dlatego mapa strony internetowej jest podstawowym...

Pozycjonowanie dla lekarzy – znajdź pacjenta w sieci

Niektóre rodzaje działalności wymagają specyficznego podejścia do promowania się w sieci. Pozycjonowanie dla lekarzy nie jest standardowym sposobem reklamy i musi spełnić kilka warunków. Bezpośrednie formy w tym przypadku są zabronione. Jeżeli chcemy, by nasza...

Jakie sekcje powinna mieć Twoja strona internetowa

Każda strona internetowa powinna przede wszystkim w schludny sposób informować o swojej zawartości osoby, które odwiedzają ją po raz pierwszy. Jeżeli trafiamy na nią przez przypadek, czy też nie do końca wiedząc czego się po niej spodziewać, możliwie szybko powinniśmy...

Pliki Cookies – fakty i polskie prawo

Pliki Cookies, czyli w Polsce po prostu „ciasteczka” to tak naprawdę nic nowego. Nazywamy w ten sposób pliki, które zachowują o nas informacje w obrębie konkretnej witryny. Są zapisem tego jak poruszamy się po sieci, gdzie spędzamy czas itd. Od 22 marca 2013 roku nie...

Pozycjonowanie + kampania AdWords to najlepsze połączenie

Jaki jest najpewniejszy sposób na dotarcie do nowych odbiorców poprzez Internet? Przede wszystkim skondensowanie swoich sieciowych kampanii promocyjnych. W tym celu najlepiej równocześnie prowadzić pozycjonowanie i kampanię AdWords. Wesprzemy dzięki temu efekty obu...

Gdzie znaleźć dane dostępowe do serwera FTP

Szukając danych dostępowych do swojego hostingu należy udać się do panelu firmy, z której serwera korzystamy. Stawiając na nim stronę internetową ustawiamy, bądź generujemy, hasła dzięki którym możemy konfigurować naszą witrynę. Szybki i łatwy dostęp do FTP Podczas...

Firmowe strony One Page – skuteczny minimalizm

Szukając odpowiedniego sposobu na promocję firmy w Internecie i prezentację swojej oferty warto rozważyć prowadzenie strony One Page. Połączymy w ten sposób jasny przekaz ze sprawną prezentacją naszego biznesu. Obecnie informacje przekazywane w sieci powinny być...

Pozycjonowanie na te same frazy co konkurencja – czy ma to sens?

Promowanie swojego biznesu w Internecie nie zawsze musi odbywać się w sposób oryginalny, nowy, przecierający szlaki. Prawda jest taka, że większość firm – dużych i małych – korzysta ze sprawdzonych metod promocji. Jedną z nich jest pozycjonowanie się na najmocniejsze...

Kampanie mailingowe – ich plusy i minusy

Marketing i reklama w internecie zawsze powinny opierać się o pozycjonowanie, oraz skuteczną pracę w social mediach. Jedną z gałęzi, które mogą pomóc naszemu biznesowi są także kampanie mailingowe. Mimo mniejszej skuteczności warto przemyśleć ich stosowanie w czasie...

Fanpage na Facebooku – jak zdobyć pierwszy 1000 like’ów

Szukając sposobu na dotarcie do nowych klientów, nasze skupienie powinno zostać zwrócone w kierunku social media. Umiejętne wykorzystanie takich kanałów komunikacji to najskuteczniejszy sposób na odróżnienie się od konkurencji. Należy zdać sobie sprawę z tego, że...