Aktualności

Fanpage na Facebooku – jak zdobyć pierwszy 1000 like’ów

Szukając sposobu na dotarcie do nowych klientów, nasze skupienie powinno zostać zwrócone w kierunku social media. Umiejętne wykorzystanie takich kanałów komunikacji to najskuteczniejszy sposób na odróżnienie się od konkurencji. Należy zdać sobie sprawę z tego, że...

Prestashop – uniwersalny silnik sklepów internetowych

Budując sklep internetowy należy wybrać odpowiednie rozwiązania, elastyczne i dające dużo możliwości rozwoju. Najbardziej sprawdzonym jest Prestashop, który śmiało można nazwać sklepowym odpowiednikiem blogowego wordpressa. Rozbudowana społeczność i popularność wśród...

Facebook Marketplace nowym miejscem pozyskiwania klientów

Czym jest Facebook Marketplace? To kolejne miejsce w sieci do zamieszczania ogłoszeń - tylko większe, bo skupić może w sobie całą społeczność Facebooka. Nowa inicjatywa (dostępna w Polsce od końcówki 2017 roku) ma jednak o wiele więcej zalet. Przede wszystkim, na tę...

Budowanie marki i zaufania do strony

Po wykonaniu strony internetowej, jej zoptymalizowaniu i ustaleniu strategii promocyjnej wypada zadbać o jeszcze jedną rzecz. Jest nią budowanie marki poprzez zdobywanie zaufania odbiorców. Przy działalności e-commerce jest to często sprawa kluczowa, bez której nie...

Budżet dzienny Adwords – na czym polega, jak go ustalić

Tworzenie kampanii reklamowych przy użyciu narzędzi Google to zagadnienie, którym należy się odpowiednio zająć chcąc promować swoją stronę w sieci. Poza ustawieniem samej treści kampanii promocyjnej należy też wziąć pod uwagę budżet dzienny Adwords. Jego odpowiednia...

Pozycjonowanie – ile mnie to będzie kosztować?

Rynek pozycjonerski jest – podobnie jak sam rynek stron internetowych – coraz bardziej konkurencyjny i zatłoczony. Wyodrębniają się w nim także konkretne dziedziny takie jak np. optymalizacja stron pod późniejsze pozycjonowanie. Zaczynając promować swój biznes w...

Marketing w 2018 roku – jakie trendy będą najmocniejsze

Trendy jakie będą kreować marketing w 2018 roku to przede wszystkim zrobienie kolejnego kroku ku pełnemu przejściu na rynki mobilne. Reklama w Internecie stanie się też jeszcze bardziej widoczna i jeszcze ważniejsza dla każdej chcącej liczyć się na rynku firmy. Tylko...

SMTP – jak go użyć do skutecznego wysyłania maili ze strony

Zabezpieczenie systemu wysyłania wiadomości email jest podstawą, jeżeli chcemy tego typu komunikację wprowadzić na swojej stronie. SMTP, czyli Simple Mail Transfer Protocol jest w tej dziedzinie nie tylko rozwiązaniem najpopularniejszym, ale i najbezpieczniejszym. W...

Yoast SEO – optymalizuj swoje wpisy na WordPressie jedną wtyczką

Stawiając swoją stronę na silniku Wordpress decydujemy się na silnik uniwersalny, wygodny i pozwalający na wiele usprawnień. Dbając o pozycjonowanie i optymalizację pod wyszukiwarkę Google zdecydowanie warto zainwestować w rozszerzenie Yoast SEO. Dzięki niemu mamy...

Jakie efekty daje pozycjonowanie jednorazowe

Rozpoczynając pozycjonowanie strony internetowej możemy pójść w kilku kierunkach. Najczęściej uzależnione są one od tego jaki mamy budżet, lub jaki chcemy osiągnąć rezultat (i w jakim czasie). Mimo iż proces promocji witryny jest długi i złożony, istnieje też metoda...

Na ile fraz należy pozycjonować stronę internetową

Gdy zaczynamy zajmować się promocją strony internetowej stoi przed nami kilka wyborów. Jednym z nich jest to na ile fraz chcemy się pozycjonować. Odpowiednie wyważenie tego elementu i skupienie się na dobrych słowach kluczowych przełoży się na szybkość z jaką dotrzemy...

Czy fanpage na Facebooku naprawdę pomaga?

Budowanie świadomości marki w Internecie odbywa się na wiele sposobów. Obrana przez nas strategia może znacznie różnić się od konkurencji co nie oznacza, że osiągniemy od niej gorsze efekty. Jednym ze stałych elementów promocji powinien być jednak aktywnie prowadzony...

Usability twojej strony – jak użyteczność wpływa na jej odbiór

Rozpoczynając projektowanie strony internetowej należy zadbać o jej promocję, responsywność, wygląd i treść. Do tego, by była chętnie odwiedzana przez użytkowników potrzebna jest jednak jeszcze jedna rzecz. Chodzi o usability, czyli użyteczność. Jak zwiększyć...