Aktualności

Czy fanpage na Facebooku naprawdę pomaga?

Budowanie świadomości marki w Internecie odbywa się na wiele sposobów. Obrana przez nas strategia może znacznie różnić się od konkurencji co nie oznacza, że osiągniemy od niej gorsze efekty. Jednym ze stałych elementów promocji powinien być jednak aktywnie prowadzony...

Usability twojej strony – jak użyteczność wpływa na jej odbiór

Rozpoczynając projektowanie strony internetowej należy zadbać o jej promocję, responsywność, wygląd i treść. Do tego, by była chętnie odwiedzana przez użytkowników potrzebna jest jednak jeszcze jedna rzecz. Chodzi o usability, czyli użyteczność. Jak zwiększyć...

Marketing szeptany w Internecie – jak to działa?

Termin „marketing szeptany” używany jest coraz częściej. Jednak co tak naprawdę oznacza i jakie ma znaczenie w internetowej rzeczywistości? Podobnie jak kryptoreklama, jest to działanie mające wypromować jakiś produkt czy usługę w sposób naturalny, pozornie odcięty od...

Kampanie Adwords – jakie to są koszty ?

Wydatki na reklamy online są coraz większą częścią budżetów dużych i małych firm. Bez umiejętnego pokazania się w Internecie można mieć kłopoty z przebiciem się nawet na lokalnym rynku. Kampanie Adwords powinny być integralną częścią każdej promocji. A ich koszt...

Czy WordPress to dobre narzędzie do pozycjonowania?

W sferze silników do tworzenia stron, blogów i sklepów Wordpress nieustannie jest światowym liderem. Elastyczność i łatwość obsługi tego narzędzia sprawiają, że często jest ono miejscem, w którym debiutuje każdy poszukujący własnego miejsca w sieci. Można go jednak...

Konkurencyjne frazy – pozycjonowanie, które się opłaci

Strategia obrana na początku pozycjonowania strony powinna być możliwie spójna. Jednym z jej głównych założeń jest wybranie głównych fraz jakimi będziemy promować swoją witrynę. Rzadko sięga się wtedy po bardzo konkurencyjne frazy, by uniknąć długotrwałej rywalizacji...

Płatna i bezpłatna promocja sklepu internetowego – jak ich używać

Prowadząc sklep internetowy mamy szerokie pole do popisu gdy przychodzi moment wyboru sposobu promocji. Płatna i bezpłatna promocja musi być używana z wyczuciem, należy też stale szukać nowych sposobów na pokazanie swojej marki. Tylko z jakich kanałów komunikacji...

Wizytówka w Google Moja Firma – pokaż się klientom

Jednym filarów, na których powinniśmy budować wizerunek naszej firmy w sieci jest odpowiednio skonstruowana wizytówka w Google Moja Firma. Dzięki niej możemy bardzo czytelnie i szybko przekazać naszym kontrahentom najważniejsze informacje o prowadzonej przez nas...

Pozycjonowanie na rynki zagraniczne – Jak to robić?

Chcąc wypromować swoją stronę za granicą czeka nas wiele pracy. Podstawy, które działają w Polsce nie zawsze będą funkcjonować tak jak nam się wydaje. Dlatego pozycjonowanie na rynki zagraniczne należy poprzedzić bardzo dobrym rozeznaniem – przede wszystkim w...

Pozycja w Google raz spada, raz rośnie – dlaczego tak się dzieje?

Integralną częścią pozycjonowania jest obserwacja tego jak promowane przez nas strony i frazy rosną i maleją w rankingach Google. Utrzymanie bezustannego wzrostu jest niemożliwe i zawsze przychodzi ten moment, w którym nasze działania nie przynoszą odpowiedniego...

Google Tag Manager – narzędzie, które pomoże Twojej stronie

Korzystanie z tagów na stronie pomaga zmierzyć ruch i zoptymalizować działania marketingowe. By łatwiej i elastyczniej z nich korzystać powstał Google Tag Manager. Z nim na pokładzie możemy sprawniej reagować na zmianę lokalnych i światowych trendów. Jakie są zalety i...

Masz sklep internetowy? Poznaj efekt ROPO i SOPO

Prowadzenie sprzedaży Internetowej to ciągła walka o klienta i podnoszenie jakości wykonywanych usług. Kupujący online musi czuć się bezpiecznie, być szybko obsłużony, oraz otrzymywać pełną informację o kupionym produkcie. Na zakupy sieciowe wpływają zjawiska ROPO i...

Pozycjonowanie (SEO) i AdWords – którą formę promocji wybrać?

Kiedy zaczynamy walczyć o wysoką pozycję naszej strony w Google stajemy przed wyborem formy jej promocji. Tak przynajmniej może się wydawać na początku prac. Pozycjonowanie to jednak skomplikowany proces, który wymaga dobrze opracowanej strategii. Dlatego wybór...

AdWords – jak skutecznie dobierać frazy do kampanii

Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu kampanii AdWords możemy szybko wypozycjonować naszą stronę w Google. Używając ich, zgodnie z naszymi oczekiwaniami i budżetem, nie jest trudno o odnotowanie wzrostu rangi promowanej witryny. Trzeba jednak wiedzieć jak to zrobić i...