Aktualności

Marketing szeptany w Internecie – jak to działa?

Termin „marketing szeptany” używany jest coraz częściej. Jednak co tak naprawdę oznacza i jakie ma znaczenie w internetowej rzeczywistości? Podobnie jak kryptoreklama, jest to działanie mające wypromować jakiś produkt czy usługę w sposób naturalny, pozornie odcięty od...

Kampanie Adwords – jakie to są koszty ?

Wydatki na reklamy online są coraz większą częścią budżetów dużych i małych firm. Bez umiejętnego pokazania się w Internecie można mieć kłopoty z przebiciem się nawet na lokalnym rynku. Kampanie Adwords powinny być integralną częścią każdej promocji. A ich koszt...

Czy WordPress to dobre narzędzie do pozycjonowania?

W sferze silników do tworzenia stron, blogów i sklepów Wordpress nieustannie jest światowym liderem. Elastyczność i łatwość obsługi tego narzędzia sprawiają, że często jest ono miejscem, w którym debiutuje każdy poszukujący własnego miejsca w sieci. Można go jednak...

Konkurencyjne frazy – pozycjonowanie, które się opłaci

Strategia obrana na początku pozycjonowania strony powinna być możliwie spójna. Jednym z jej głównych założeń jest wybranie głównych fraz jakimi będziemy promować swoją witrynę. Rzadko sięga się wtedy po bardzo konkurencyjne frazy, by uniknąć długotrwałej rywalizacji...

Płatna i bezpłatna promocja sklepu internetowego – jak ich używać

Prowadząc sklep internetowy mamy szerokie pole do popisu gdy przychodzi moment wyboru sposobu promocji. Płatna i bezpłatna promocja musi być używana z wyczuciem, należy też stale szukać nowych sposobów na pokazanie swojej marki. Tylko z jakich kanałów komunikacji...

Wizytówka w Google Moja Firma – pokaż się klientom

Jednym filarów, na których powinniśmy budować wizerunek naszej firmy w sieci jest odpowiednio skonstruowana wizytówka w Google Moja Firma. Dzięki niej możemy bardzo czytelnie i szybko przekazać naszym kontrahentom najważniejsze informacje o prowadzonej przez nas...

Pozycjonowanie na rynki zagraniczne – Jak to robić?

Chcąc wypromować swoją stronę za granicą czeka nas wiele pracy. Podstawy, które działają w Polsce nie zawsze będą funkcjonować tak jak nam się wydaje. Dlatego pozycjonowanie na rynki zagraniczne należy poprzedzić bardzo dobrym rozeznaniem – przede wszystkim w...

Pozycja w Google raz spada, raz rośnie – dlaczego tak się dzieje?

Integralną częścią pozycjonowania jest obserwacja tego jak promowane przez nas strony i frazy rosną i maleją w rankingach Google. Utrzymanie bezustannego wzrostu jest niemożliwe i zawsze przychodzi ten moment, w którym nasze działania nie przynoszą odpowiedniego...

Google Tag Manager – narzędzie, które pomoże Twojej stronie

Korzystanie z tagów na stronie pomaga zmierzyć ruch i zoptymalizować działania marketingowe. By łatwiej i elastyczniej z nich korzystać powstał Google Tag Manager. Z nim na pokładzie możemy sprawniej reagować na zmianę lokalnych i światowych trendów. Jakie są zalety i...

Masz sklep internetowy? Poznaj efekt ROPO i SOPO

Prowadzenie sprzedaży Internetowej to ciągła walka o klienta i podnoszenie jakości wykonywanych usług. Kupujący online musi czuć się bezpiecznie, być szybko obsłużony, oraz otrzymywać pełną informację o kupionym produkcie. Na zakupy sieciowe wpływają zjawiska ROPO i...

Pozycjonowanie (SEO) i AdWords – którą formę promocji wybrać?

Kiedy zaczynamy walczyć o wysoką pozycję naszej strony w Google stajemy przed wyborem formy jej promocji. Tak przynajmniej może się wydawać na początku prac. Pozycjonowanie to jednak skomplikowany proces, który wymaga dobrze opracowanej strategii. Dlatego wybór...

AdWords – jak skutecznie dobierać frazy do kampanii

Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu kampanii AdWords możemy szybko wypozycjonować naszą stronę w Google. Używając ich, zgodnie z naszymi oczekiwaniami i budżetem, nie jest trudno o odnotowanie wzrostu rangi promowanej witryny. Trzeba jednak wiedzieć jak to zrobić i...

Pozycjonowanie i promocja podstawą – co robić po wykonaniu strony?

Postawienie strony internetowej to dopiero początek przygody z biznesem w sieci. Nawet najlepszy pomysł i najbardziej atrakcyjna oferta zginą w sieci bez odpowiedniego wsparcia. Pozycjonowanie, kampanie AdWords i korzystanie z social media to podstawy bez których...

Jak połączyć Google Analytics i Google AdWords, i co nam to daje

Uzyskanie konkretnych danych z naszych kampanii wymaga połączenia kont Google Analytics i Google AdWords. Dzięki zespoleniu tych dwóch narzędzi uzyskamy odpowiedni wgląd w to jak działa nasza strona i jak skuteczne są nasze reklamy. Jak to zrobić? Po pierwsze musimy...