Aktualności

Masz sklep internetowy? Poznaj efekt ROPO i SOPO

Prowadzenie sprzedaży Internetowej to ciągła walka o klienta i podnoszenie jakości wykonywanych usług. Kupujący online musi czuć się bezpiecznie, być szybko obsłużony, oraz otrzymywać pełną informację o kupionym produkcie. Na zakupy sieciowe wpływają zjawiska ROPO i...

Pozycjonowanie (SEO) i AdWords – którą formę promocji wybrać?

Kiedy zaczynamy walczyć o wysoką pozycję naszej strony w Google stajemy przed wyborem formy jej promocji. Tak przynajmniej może się wydawać na początku prac. Pozycjonowanie to jednak skomplikowany proces, który wymaga dobrze opracowanej strategii. Dlatego wybór...

AdWords – jak skutecznie dobierać frazy do kampanii

Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu kampanii AdWords możemy szybko wypozycjonować naszą stronę w Google. Używając ich, zgodnie z naszymi oczekiwaniami i budżetem, nie jest trudno o odnotowanie wzrostu rangi promowanej witryny. Trzeba jednak wiedzieć jak to zrobić i...

Pozycjonowanie i promocja podstawą – co robić po wykonaniu strony?

Postawienie strony internetowej to dopiero początek przygody z biznesem w sieci. Nawet najlepszy pomysł i najbardziej atrakcyjna oferta zginą w sieci bez odpowiedniego wsparcia. Pozycjonowanie, kampanie AdWords i korzystanie z social media to podstawy bez których...

Jak połączyć Google Analytics i Google AdWords, i co nam to daje

Uzyskanie konkretnych danych z naszych kampanii wymaga połączenia kont Google Analytics i Google AdWords. Dzięki zespoleniu tych dwóch narzędzi uzyskamy odpowiedni wgląd w to jak działa nasza strona i jak skuteczne są nasze reklamy. Jak to zrobić? Po pierwsze musimy...

Czym jest linkowanie w pozycjonowaniu

Podczas pozycjonowania strony internetowej podstawą jest dostosowanie jej budowy pod SEO. Kolejnym krokiem podnoszącym naszą rangę w Google jest odpowiednie linkowanie. Na czym ono polega i jak je przygotować? Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne Linkowanie, czyli...

Pozycjonowanie w Google i rozliczanie za efekty

Próbując znaleźć najdogodniejszą dla siebie ofertę na pozycjonowanie w Google, należy zadać sobie pytanie czy warto sięgnąć po rozliczanie za efekty. Metoda ta nie musi być bowiem szczególnie skuteczna dla naszego biznesu. Google bez przerwy się zmienia   Jeszcze...

Facebook – like/polubienie, jak je zdobyć?

Poza promowaniem swojego biznesu w wyszukiwarce Google, należy pamiętać, że równie potężną siłą wpływającą na pozycję i zasięg marki są social media. Facebook pozwala w naturalny sposób zdobywać nowych odbiorców – trzeba tylko wiedzieć jak z niego korzystać. Dobry...

Kampanie Adwords – za co płacisz i czym jest CTR

Inwestycja w kampanie Adwords to główny sposób promocji strony przeznaczonej dla polskich odbiorców. Nie powinniśmy się temu dziwić, gdyż Google w Polsce zajmuje ponad 95% rynku (ruchu) wyszukiwarek. Poznaj CTR swojej reklamy   Żeby skutecznie zbadać jaka reklama...

Marketing i reklamy na Facebooku – jak skutecznie dotrzeć do klientów

By zwiększyć rozpoznawalność swojej witryny należy stale inwestować w marketing i rozeznać się w świecie skutecznej reklamy na Facebooku. Ponieważ jest to stosunkowo młode narzędzie pozyskiwania klientów/czytelników wciąż łatwo jest się w nim pogubić. Jakich błędów...

Algorytmy Google – jak się zmieniają i co jest dla nich ważne

Pozycjonowanie strony to nie tylko tworzenie odpowiedniej treści – to także stałe śledzenie tego jak zmieniają się algorytmy Google. Amerykańska firma pilnie strzeże szczegółów dotyczących działania najpopularniejszej wyszukiwarki świata, mimo to ogólnie informacje...

Strony www – czym warto się zainteresować

W co inwestować Kampania linków sponsorowanych Ad Words to najpewniejszy element promocji naszej strony. Usługa Google’a służąca wykupywaniu reklam pozwoli nam znaleźć użytkowników i klientów nawet w miejscach, o których byśmy nie pomyśleli. W przypadku Ad Words sami...