tel. 512 215 804 | biuro@e-improve.pl |

Dobra oferta pozycjonowania – jak ją przygotować?

Jak powinien przebiegać proces między zleceniodawcą, a firmą mającą wypozycjonować stronę? Najważniejsze kwestie odbywają się podczas spotkań. Dobra oferta pozycjonowania może powstać tylko wtedy gdy obie strony dojdą do porozumienia. Wybranie odpowiedniego celu i metod działania na początku pracy gwarantuje skuteczność promocji w Internecie.

Jak powinna wyglądać dobra oferta pozycjonowania

By wypromować swój biznes w Internecie należy korzystać z nowoczesnych metod. Najlepiej w tym celu zwrócić się do firmy pozycjonerskiej i wybrać taką, która stawia na osobiste spotkania. Początek prac powinien bowiem polegać na wspólnym określeniu celu, oraz wymiany informacji na temat swoich metod pracy. Dobra oferta pozycjonowania to taka, w której doradca biznesowy najpierw poznaje branżę, którą ma promować, a potem wybiera odpowiednie słowa kluczowe. To właśnie wokół nich można budować strategię dotyczącą pozycjonowania. Następnie proponowane są różne metody, oraz budżet przeznaczony na promocję, który od nich zależy.

Na takiej zasadzie działamy także my, Improve. Dzięki spotkaniom z klientami skutecznie wypracowujemy strategie, które promują ich wizerunek w Internecie. Potrafimy też dobrać sposoby pozycjonowania do firm chcących zaistnieć na rynkach lokalnych i ogólnopolskich. Proponujemy, oraz wykonujemy kampanie i reklamy, które będą nastawione na osiągnięcie określonego na początku celu. Oczywiście stawiamy przede wszystkim na wysoką widoczność w wyszukiwarce Google, oraz optymalizację strony pod kątem jej użytkowania. Wprowadzając kilka pozornie drobnych usprawnień można zmienić praktycznie każdą stronę w nowoczesną, funkcjonalną witrynę. Te zmiany przekładają się na wizerunek w sieci, oraz chęć z jaką stronę odwiedzać będę kolejni klienci.

Zdajemy sobie sprawę, że dobra oferta pozycjonowania musi być indywidualnie dostosowana do określonego typu działalności. By to osiągnąć poznajemy każdą firmę, z którą współpracujemy. Podpowiedzi i sugestie otrzymywane od klienta pozwalają na stworzenie spójnej promocji. Dlatego przygotowanie dobrej oferty zawsze powinno zaczynać się od spotkania, na którym najsprawniej można osiągnąć porozumienie dotyczące celów i metod pozycjonowania. To wtedy powstaje zarys pierwszego planu i pierwsze postanowienia.