tel. 512 215 804 | biuro@e-improve.pl |

Kampania Google Ads z przekierowaniem na stronę główną czy landing page?

Szykując się do szerokiej promocji usług lub produktów wypada zrobić coś ekstra na swojej stronie. Kampania Google Ads (byłe AdWords) pozwala na przekierowanie na specjalny landing page, który zaprezentuje przygotowane przez nas nowości. Warto z tego korzystać jak najczęściej. Jednak nie w każdej sytuacji takie rozwiązanie jest równie skuteczne, o czym także należy pamiętać.

Ile może dać skuteczna kampania Google Ads?

Chcąc podkreślić ważność jakiejś promocji, nowości czy usługi, którą mamy na stronie warto przygotować jej własny landing page. Jest to specjalnie przygotowana podstrona, poświęcona temu zagadnieniu, o odrębnej szacie graficznej. Dzięki konfiguracji kampani Google Ads możemy wykorzystać nasz budżet reklamowy na promowanie właśnie tej, promocyjnej podstrony. Przy odpowiednim zgraniu czasowym, dobrym ustawieniu promocji oraz czytelnym landing page skuteczność reklamy powinna być znacznie wyższa niż w przypadku zwykłych kampanii. Kiedy wiemy, że mamy do zaoferowania coś specjalnego sięgajmy po to rozwiązanie.

Z narzędzia tego korzystają największe firmy technologiczne. Pokazują w ten sposób, np. nowe modele swoich telefonów, komputerów czy zegarków. Nie jest to jednak metoda zarezerwowana tylko dla gigantów branży IT. Ten styl promocji można wykorzystać w dosłownie każdej branży. Dzięki temu kampania Google Ads będzie mieć większą skuteczność, a wraz z nią także postawiony landing page. Wymiernie wpłynie to na nasz odbiór przez klientów i pozwoli dotrzeć do nowych osób.

Należy jednak pamiętać, że skuteczność tego rozwiązania zależy od nastawienia się na konkretne zagadnienie. W przypadku pozycjonowania się na ogólne frazy nie ma potrzeby stawiania i linkowania do landing page’a. W takim przypadku warto pozostać przy tradycyjnym przekierowywaniu na naszą stronę główną. Ona powinna służyć do wybijania się w Google Ads za pośrednictwem najsilniejszych fraz. Wprowadzanie nowości i promocji wspierajmy landing pagem – wtedy zwiększymy swoje SEO. Pozycjonowanie w Internecie to bowiem nie tylko ilość kampanii, ale ich skuteczność. Potrafiąc to wykorzystać powinniśmy w szybkim tempie podnosić pozycję swojej firmy w Google.