tel. 512 215 804 | biuro@e-improve.pl |

Porady marketingowe – 5 wskazówek na nowy rok

Przy okazji wejścia w nowy rok postanowiliśmy przygotować porady marketingowe dla każdego kto chce zwiększyć widoczność swojej strony w sieci. Te pięć wskazówek pozwoli polepszyć wyniki wyszukiwania. Chcąc osiągać lepsze wyniki w 2019 nie można zapominać o tych filarach.

Złota piątka – porady marketingowe na 2019 rok

Promocja biznesu i wizerunku w sieci opiera się przede wszystkim na konkretnej ofercie. Jeżeli jest wspierana przez zawartość, jesteśmy na dobrej drodze do przyciągania tysięcy odwiedzających na naszą stronę. Warstwa techniczna jest jednak równie ważna i pozwala wyciskać wszystko co się da z naszych pomysłów. Dlatego to od niej, od budowania fundamentów, wypada zaczynać zmianę swojej strony. Oto nasze porady marketingowe na to, jak to zrobić:

1. Dobry audyt SEO. Kwestią najważniejszą jest zbadanie swoich mocnych i słabych stron, oraz sprawdzenie tego jak można skuteczniej pokazać się w internecie. Bez wiedzy o tym jakie są dokładnie trendy w naszej branży i czego szukają nasi klienci/odbiorcy nigdy nie zaplanujemy dobrej strategii promocyjnej. Istotną kwestią jest też zoptymalizowanie silnika całej strony.

2. Analiza wybranych słów kluczowych. Odkrywając to jakich fraz szukają osoby, które potrzebują dotrzeć do informacji z naszej branży, wiemy wokół czego budować stronę. Bez tego praca pozycjonerów jest praktycznie niemożliwa.

3. Inwestycja w Google Ads. Nasze porady marketingowe to także wskazanie odpowiednich narzędzi. Nie ma lepszego sposobu na dotarcie do nowych użytkowników niż poprzez reklamowanie się w miejscu, które ciągle odwiedzają. A takim jest wyszukiwarka Google, która jest totalnym monopolistą nie tylko na rynku polskim. Odpowiednia inwestycja w Google Ads zawsze się zwraca.

4. Ograniczenie budżetu na Facebook. Prowadzenie profili na social media to ważny element budowy wizerunku marki. Dla samych wyników wyszukiwania nie ma to jednak aż tak dużego znaczenia. Zdecydowanie lepiej ograniczyć środki na tego typu promocje przesuwając je tam gdzie naprawdę możemy zbudować silną pozycję strony.

5. Inwestycja w LinkedIn się opłaca. Przy szukaniu kolejnych kanałów promocji i pozycjonowania warto pamiętać o LinkdeIn. Ten pomijany przez wiele osób portal społecznościowy nie tylko gromadzi i kataloguje konkretnych specjalistów, ale i pozwala na promowanie swojego biznesu. To, że nie jest do tego powszechnie wykorzystywany warto wykorzystać i przekuć na swoją korzyść.

Powyższe porady marketingowe powinny wskazać kierunek każdemu kto chce ze swojej niedużej strony zrobić wizytówkę swojego biznesu i uzyskać nowe narzędzie do pozyskiwania klientów. Naprawdę, czasami potrzeba tylko kilku zmian, by zobaczyć ogromny wzrost w pozycjonowaniu.