tel. 512 215 804 | biuro@e-improve.pl |

Pozycjonowanie + kampania AdWords to najlepsze połączenie

Jaki jest najpewniejszy sposób na dotarcie do nowych odbiorców poprzez Internet? Przede wszystkim skondensowanie swoich sieciowych kampanii promocyjnych. W tym celu najlepiej równocześnie prowadzić pozycjonowanie i kampanię AdWords. Wesprzemy dzięki temu efekty obu działań, skuteczniej docierając do potencjalnych klientów.

Pozycjonowanie i AdWords pomagają zwiększyć sprzedaż

Pozornie pozycjonowanie i wykupienie reklamy w Google nie są ze sobą zbyt mocno powiązane. Jeżeli jednak zoptymalizujemy stronę i będziemy dbać o to, by pozyskiwać dla niej nowych odwiedzających w sposób naturalny, ich przyrost będzie powolny. Skuteczny zastrzyk nowych „widzów” (czyli potencjalnych klientów) dają za to kampanie AdWords. Po ich wykupieniu możemy zobaczyć jak pozycja naszej witryny rośnie. Pamiętajmy jednak, że wiele osób trafiających na naszą stronę zapisuje sobie link na później, zapamiętuje ciekawą treść, rozsyła ją po znajomych itd. W ten sposób płatną reklamą zwiększamy sobie ruch organiczny. To właśnie on jest najcenniejszy i ma największy wpływ na wysokie pozycjonowanie naszej strony. Dlatego tak istotne jest wspólne prowadzenie obu tych elementów promocji. Google dba bowiem przede wszystkim o witryny, które uzna za użyteczne dla użytkowników.

Stawiając na płatną promocję w Google możemy eksperymentować i szybko weryfikować różne pomysły na kampanie, odnajdując te najskuteczniejsze. AdWords to bardzo elastyczny mechanizm pozwalający zmieniać słowa kluczowe, używać grafik czy też celować w konkretne grupy odbiorców (i wiele innych). Jeżeli nie będziemy go wspierać poprzez pozycjonowanie wartościową zawartością nie zbudujemy jednak wizerunku marki. A co gorsze, efekty nawet najlepszej reklamy, zaczną znikać od razu po tym jak przestaniemy w nią inwestować. Połączenie tych chwilowych wzrostów, napędzanych przez AdWords, ze stałym optymalizowaniem strony i jej treści to najpewniejszy sposób, by ustabilizować swoją pozycję w Google. Przy obecnej konkurencji trudno polegać tylko na jednym rozwiązaniu.

Takie działanie prowadzone przez jedną firmę pozwala także na lepszą kontrolę i możliwość zamknięcia dwóch rodzajów promocji w jednym budżecie. Dbając o to, by nasz biznes był widoczny i docierał do odpowiednich osób powinniśmy zatem decydować się na rozwiązania kompleksowe. Chcąc uzyskać długotrwałe wyniki taka metoda jest najskuteczniejsza.