tel. 512 215 804 | biuro@e-improve.pl |

Pozycjonowanie w czasach koronawirusa? Powody

Wiele firm obawia się o swoją przyszłość, choć nadal nie wiemy jakie skutki przyniesie pandemia koronawirusa. Część przedsiębiorców zdecydowała się na drastyczne cięcie kosztów. Czy jednak rezygnowanie z pozycjonowania jest dobrym posunięciem? Naszym zdaniem nie!

1.Zwiększenie ruchu na stronie – bez tego nie złapiesz klienta w internecie

Inwestując w pozycjonowanie przez lata, nie możesz zrezygnować z wypracowanych sukcesów z dnia na dzień. Przyniesie to olbrzymie straty w dłuższej perspektywie. Pamiętaj, że skuteczne pozycjonowanie przyczynia się do zdobywania klientów. Narzędzie to nie jest tanie, ale absolutnie nie należy z niego rezygnować. Trzeba zakładać, że sytuacja na rynku prędzej czy później ustabilizuje się. Przerwa w pozycjonowaniu, chociaż minimalna, może spowodować utratę wszystkich wypracowanych efektów.

W przypadku kłopotów finansowych, lepiej jest zmniejszyć intensywność podejmowanych działań SEO, niż całkowicie rezygnować z pozycjonowania.

2. Zwiększenie zysku firmy

Marketing internetowy jest zorientowany na sukces w sprzedaży. Nie chodzi o rozpoznawalność, ale przede wszystkim o skuteczne docieranie do klientów. Najskuteczniejsze jest pozycjonowanie. Trafisz z ofertą tam, gdzie większość osób spędza obecnie czas, czyli do wyszukiwarki Google. Przełoży się to na znaczne zyski dla firmy, ponieważ obecnie klienci chętniej kupują w sklepach internetowych niż stacjonarnych.

3. Budowanie marki w internecie

W czasach koronawirusa wiele firm nie wytrzymało restrykcji związanych z ograniczeniem działalności. Daje to ogromną szansę dla niektórych podmiotów na umocnienie swojej pozycji i wygranie z konkurencją. Tym bardziej warto obecnie inwestować w działania SEO i zwiększać swoją widoczność w wyszukiwarce Google. Budując szybko wysoką pozycję i docierając do szerokiego grona klientów, możesz cieszyć się z bardzo dobrych efektów finansowych.

4. Coraz niższe koszty pozycjonowania

Sukces polega na umiejętnym planowaniu. W obecnych czasach nie ma sensu wydawać tysięcy na podświetlany bilbord, skoro wiele osób spędza czas głównie w domach. Lepiej środki przeznaczyć na pozycjonowanie, którego efekty można zmierzyć za pomocą Google Analytics. Oferowane przez pozycjonerów plany sprzedaży obejmują zróżnicowane pakiety. Możesz bez trudu zmodyfikować dział SEO i ograniczyć wydatki, jeżeli zajdzie taka potrzeba.

Jeżeli liczysz się z każdą wydaną złotówką, inwestuj tylko w działania, których efekty możesz namacalnie sprawdzić. Pozycjonowanie do nich należy.

5. Wzrastająca liczba osób poszukujących produktów w internecie

Jeżeli sklep internetowy stanowił dla Ciebie jedynie dodatkowe źródło utrzymania, czas zmienić podejście. Od połowy marca do końca maja większość punktów usługowych oraz sklepów było zamkniętych. Restrykcje nie objęły jednak internetu, gdzie rozwinęła się masowa sprzedaż, większa niż dotychczas.

Dzięki skutecznemu pozycjonowaniu możesz zapewnić sobie widoczność w sieci i stworzyć okazję na dotarcie do nowej grupy odbiorców.

Zadzwoń

Facebook