tel. 512 215 804 | biuro@e-improve.pl |

Reklamy na Facebooku – czy się sprawdzają?

Coraz więcej firm inwestuje w reklamy na Facebooku. Ten portal społecznościowy wywiera coraz większy wpływ na naszą rzeczywistość. Dlatego dobrze jest wykorzystać go dla swoich korzyści i pozyskania nowych odbiorców. Jeżeli jednak liczymy na wzrost wyników w wyszukiwarce, najlepszym rozwiązaniem wciąż są kampanie Google Ads. Prowadzeniem ich zajmują się specjaliści z Grupy Improve.

Zasięgi reklamy na Facebooku

Większość osób poszukuje informacji o firmach przede wszystkim przez wyszukiwarkę. Szukając konkretnych usług lub produktów przeważnie wpisujemy w Google co chcemy znaleźć. Dlatego też to tam powinniśmy się udać jeżeli chcemy skutecznie promować swój biznes. Facebook jako sieć społecznościowa, która wyświetla nam reklamy „przy okazji” przeglądania aktywności naszych najbliższych często sprawdza się gorzej w kwestii budowania siły swojej witryny. Naszym celem jest bowiem zdobywać nowe wejścia, nie to by przez ułamek sekundy pojawić się na czyimś ekranie w formie bannera.

Nawet jeżeli nasze zasięgi i widoczność reklamy na Facebooku będą wykazywać dobre wyniki w raportach, to jest to działanie doraźne. Długofalowa działalność i strategia oparta o budowę dobrej pozycji w wyszukiwarce Google daje trwalsze i lepsze rezultaty. Docierając do pierwszej strony wyszukiwania znacznie zwiększamy to jak postrzegają nas odbiorcy/klienci. Do tego, by to na naszą stronę zajrzeli.

Pozycjonowanie Google Ads i odpowiednia optymalizacja strony oferują najlepsze rezultaty. Dlatego jedną z form naszej działalności jest prowadzenie tego typu kampanii, by pomagać w promowaniu witryn klientów. Dobrze przeprowadzona promocja z Google wciąż gwarantuje o wiele lepszą widoczność w sieci niż inwestycja w reklamy na Facebooku. Pamiętajmy bowiem o tym, że Google to bezdyskusyjnie najpopularniejsza przeglądarka na świecie, z której korzysta prawie każda firma. To samo tyczy się systemu Android, który należy do firmy z Mountain View i jest najpopularniejszym systemem operacyjnym w smartfonach. Inwestycja w taki rodzaj kampanii zawsze będzie więc lepiej promowana niż reklama „tylko” na jednej sieci społecznościowej. Tej także nie powinno się zaniedbywać, ale chcąc przyciągnąć do siebie możliwie wielu nowych odbiorców priorytetem powinny pozostać Google Ads.

Zadzwoń

Facebook