tel. 512 215 804 | biuro@e-improve.pl |

Trendy na ostatni kwartał 2019 – jak zwiększyć ruch na stronie?

Szukając sposobów na to, by zwiększyć ruch na stronie musimy poddać ją dokładnej analizie. Trendy w Internecie potrafią się mocno wahać. Ci, którzy najszybciej zareagują na ich zmiany mogą odnotować największe przyrosty. Widoczność strony, jej optymalizacja i treść powinny być dostosowywane na bieżąco do zachowań odbiorców. Bez tego nawet najlepsza reklama nie przyniesie wymiernych skutków.

Jak zbadać trendy na ostatni kwartał 2019?

Podstawowym narzędziem sprawdzania tego czy jesteśmy na czasie jest Google Analitics. Badając najpopularniejsze słowa kluczowe, tematy, miejsca i frazy z jakich trafiają do nas odbiorcy możemy skutecznie działać w czasie rzeczywistym. Dokonywanie zmian musi być przemyślane, bo pozycjonowanie się na konkretne hasła to nie tylko podążanie za tym jakie są trendy, ale i konsekwencja. Znalezienie odpowiedniej proporcji między tymi działaniami wymaga doświadczenia. Specjaliści od pozycjonowania zajmują się zatem nie tylko dbaniem o bycie na czasie. Równie istotną częścią ich pracy jest to, by strona pięła się w górę według długoterminowego planu. Takimi działaniami zajmują się specjaliści z Grupy Improve.

Badanie wykresów z Google Analitics należy wesprzeć wyczuciem i znajomością m.in. mediów społecznościowych. To właśnie na nich bardzo często rozpoczynają życie nowe trendy. Real-Time Marketing (marketing w czasie rzeczywistym) jest umiejętnością natychmiastowej reakcji na takie wydarzenia. Posługując się tymi umiejętnościami na stronie i na jej kanałach w social media można w krótkim czasie dotrzeć do tysięcy nowych odbiorców. Przykładowo 2019 rok to czas, w którym tematy ekologiczne przyciągają bardzo dużo uwagi. Nie oznacza to jednak, że należy sięgać po nie na siłę i łączyć je za wszelką cenę np. ze swoją ofertą. Dodanie odpowiedniej zakładki do strony, wypromowanie postu informacyjnego, albo nawet drobna zmiana layoutu potrafią jednak zupełnie zmienić odbiór firmy.

Pozycjonowanie polega na tym, by wykorzystywać kolejne trendy i robić to w sposób skuteczny i autentyczny. Internetowa widownia od razu wyczuwa kiedy strony skaczą tylko po popularnych tematach, zamiast się na nich skupić. Przy odpowiedniej analizie fraz i słów kluczowych można jednak niemal z każdego popularnego tematu wyciągnąć coś dla siebie. Odpowiedni zespół i odpowiednie narzędzia potrafią znacznie wpłynąć na liczbę wyświetleń strony. A co za tym idzie także na prowadzenie przy jej pomocy biznesu.